Ninjin Music Blog

オリジナル楽曲の紹介やカバー曲を投稿していきます

陽光と幽かな影

♪陽光と幽かな影♪

原詩:ムカイダイス・ヤヒヤ
日本語訳:むかいだいす
作曲:historyninjin (録音:2021/8/21)


陽光と幽かな影 on Vimeo

          陽光と幽かな影
(作曲者が歌っている歌詞)

疑い深い視線に哀しみが混ざる
舌から発した風に乗って
足元から立ち昇る
塵に吹かれながら
濁る暗闇の中をゆっくり進む

旅から拡がる時の瞬間が
時に声を上げ
時に飛び跳ねる
私たちのその中に
閉じ込められた海と
骨を黒くした世界から
希望と興奮が
満々と積み重なって
瑞々しい心の
心の舟がくずおれて
転覆する

君を愛する
時に怒らせる
君の悪さを愛する
他は見えなくなる
愛する気持ちを信じる
ために君の目から流れる
河を渡る
落ち葉が風に震える
拡がる情熱は
君に刃物のように突き刺さる
君の背骨の豊かな大地で
君の孤独な愛を
全身で感じる
君の命の夜を延ばす

私の中で咲いた花が燃える
未来に掲げた望みのような
血が滲む
黄昏の清らかな雲が
落日の最後の幽かな
影を抱きしめる光の輪が
ため息をつく
初恋の不安な煌びやかさで
陽光と影が混じり合う
私たちの影は一体となり
待ちきれず重なり合い
ゆっくり永遠へと延びる

陽光と影が混じり合う
私たちの影は一体となり
待ちきれず重なり合い
ゆっくり永遠へと延びる

陽光と影が混じり合う
私たちの影は一体となり
待ちきれず重なり合い
永遠へと延びる

陽光と影が混じり合う
私たちの影は一体となり
待ちきれず重なり合い
永遠へと延びる

作曲:historyninjin 録音:2021/8/21

 

●むかいだいすさんからのお便り(2021/5/2)

 

ئۇيغۇر شېئىرلىرى ياپۇنىيە ئاسمىنىدا پەرۋاز قىل !

ウイグルの詩よ、日本の風にのって羽ばたけ!
今日は皆さまに東トルキスタンに暮らす天才詩人の一人で私の友人で私と同じ名前のムカイダイス・ヤヒヤの詩を一つ紹介させていただきます。

日本の皆様、どうかウイグルの詩と文学をを応援してください。

مەن شېئىرلىرىنى بەك ياخشى كۆرىدىغان ۋەتەندىكى نادىر شائىر ھەم قىممەتلىك دوسلىرىمدىن بىرى مۇقەددەس يەھيانىڭ شېئىرلىرىدىن يەنە بىرنى ياپۇنچە
تەرجىمىسى بىلەن ھوزۇرۇڭلارغا سۇنىمەن .

قۇياش نۇرى ۋە غۇۋا كۆلەڭگىىلەر

موقەددەس يەھيا
تەرجىمىدە مۇقەددەس نۇر

گۇمانلىق قاراشلىرىڭغا قايغۇ ئارىلىشىپ كەتكەن،
تىلىمىزدىن چىققان شاماللارغا ئەگىشىپ،
ئايىقىمىز تېگىدىكى توزانلارنىڭ پەپىلەشلىرىدە،
ئاستا-ئاستا خۇنۇكلاشقان قاراڭغۇلۇقتا ئالغا باستۇق.
سەپىرىمىزدىن يېيىلىۋاتقان ۋاقىت نىگاھلىرى،
دەم چۇرقىرىشاتتى، دەم سەكرىشەتتى.
ئىچىمىزگە پاتقان دېڭىزدىن، سۆڭىكىمىزنى قارايتقان دۇنيادىن،
قەلبىمىزنىڭ يۇمران كېمىسى غۇلاپ چۈشكەن،
ئۈمىد، ھاياجان ھېسلىرى ئۇنىڭدا لىق تولغان.

مەن سېنى شۇقەدەر سۆيىمەن ھەم ئاچچىقىڭنىمۇ كەلتۈرىمەن،
مەن سېنىڭ شوخلۇقىڭنىلا سۆيىمەن ھەم باشقىسىنى كۆرەلمەيمەن،
ئۆزۈمنىڭ ئاشىقلىقىغا ئىشىنىش ئۈچۈن،
كۆزۈڭدىن ئېقىۋاتقان دەريانى كېچىمەن،
توزىغان غازاڭلار شامالدا تىترىشىدۇ،
يامراشقا باشلىغان ھاياجانلىرىم ۋۇجۇدىڭغا تىغدەك سانجىلىدۇ،
ئومۇرتقاڭنىڭ مۇنبەت تۇپرىقىدا،
يىگانە سۆيگۈڭنى،
پۈتۈن جىسمىم بىلەن ھېس قىلىمەن،
ھاياتىڭنىڭ كېچىلىرىنى ئۇزارتىمەن.

گۈللىرىمنىڭ چوغدەك كۆيۈشلىرى
كەلگۈسىگە ئاسقان ئارزۇيىمىزدەك قانايدۇ،
بىغۇبار ناماز شام بۇلۇتلىرى
ئاداققى قۇياشنىڭ غۇۋا كۆلەڭگىلىرىنى قۇچاقلايدۇ،
نۇر زىيالىرى ئۇلۇغ-كىچىك تىنىدۇ،
تۇنجى مەشۇقلۇقنىڭ ۋەھىمىلىك جۇلالىرىدا،
قۇياش نۇرى بىلەن كۆلەڭگىلەر بىرلىشىپ كېتىدۇ،
سايىلىرىمىز ھەم بىر گەۋدىلىشىدۇ،
بىتاقەت بولىۋاتقان بىرلىكىمىز ئاستا سوزۇلىدۇ،
مەڭگۈگە...

陽光と幽かな影

疑い深い視線に哀しみが混ざる
舌から発した風に乗って
足元から立ち昇る塵に吹かれながら
濁る暗闇の中をゆっくり進む
旅から拡がる時の瞬間が
時に声を上げ 時に飛び跳ねる
私たちの中に閉じ込められた海と
骨を黒くした世界から
希望と興奮が満々と積まれる
瑞々しい心の舟が転覆する

君を愛する 時に怒らせる
君の悪さを愛する 他は見えなくなる
愛する気持ちを信じるために
君の目から流れる河を渡る
落ち葉が風に震える
拡がる情熱は君に刃物のように突き刺さる
君の背骨の豊かな大地で
君の孤独な愛を全身で感じる
君の命の夜を延ばす

私の中で咲いた花が燃える
未来に掲げた望みのような血が滲む
黄昏の清らかな雲が
落日の最後の幽かな影を抱きしめる
光の輪がため息をつく
初恋の不安な煌びやかさで
陽光と影が混じり合う
私たちの影は一体となり
待ちきれず重なり合い
ゆっくり永遠へと延びる